Děti mají tělocvik a skáčou přes kozu. Pepíček skočí a složí se na zem. Paní učitelka se ho ptá: "Co se stalo?" Pepíček zaúpí: "Mám výron." - "Tak se utři a vstávej."
"Máte někdo návrh, jak by se daly vaše písemné práce využít?" ptá se učitel žáků. "Já bych věděl," přihlásí se Pepíček, "budeme je ode dneška psát na toaletním papíře!"
Pepíček si hraje na písku. Najednou maminka vidí, jak Pepíček něco papá. Tak se Pepíčka zeptá: "Pepíčku, co to papáš?" - "Masíčko" - "A kdo ti ho dal" - "Nikdo, samo přilezlo!"
Paní učitelka říká dětem: "Teď vytvořte větu, ve které se bude dvakrát vyskytovat slovo ’’pěkný’’." Všechny děti vymyslely věty jako: "Včera byl pěkný den, protože jsme byli na pěkném výletě." Nakonec dojde řada na Pepíčka. "Tak, teď nám přečti svou větu ty, Pepíčku." - "Moje sestra přišla domů a povídá ’’tati, jsem v tom’’, na to táta odpověděl: ’’pěkný, kurva, moc pěkný!’’"